ב-1 לדצמבר 2025 התקיימה במועדון השחמט חיפה-נשר תחרות אקטיבית בת 5 סיבובים “שלום חורף”, בה לקחו חלק 30 משתתפים בכל הגילאים ורמות מד כושר.
בתום תחרות צמודה ומותחת, המקום הראשון התחלק בין 4 משתתפים, שסיימו עם 4 נק’: עדי מנחם, איליה גרוזמן, יונתן בלומנטל ואלכסנדר שסטרוב. 4 שחקנים נוספים סיימו עם 3.5 נק’ כל אחד.
ברכות לזוכים ונתראה בתחרויות הבאות במועדון!

